Pozor na sifrovaci viry

Takhle mi mladý zlikvidoval data, když mu bylo 11. Přišel mu exe soubor,
on byl zvědavý. Pustil na něj AVG a to nic nenašlo. Tak ho spustil :-(
Vzalo to data někde z prostředka disku a přepsalo to s nima FAT tabulku.
2 dny jsem pak zachraňoval co se dalo, disk měl tehdy pouhých 640 MB.
Ale nevyhodil jsem ho od toho a dobře jsem udělal. Pak už si dával
pozor. Na gymplu pak chodil kamarádům řešit problémy s počítačem a
dneska v tomto oboru dělá.
Anděl