Pozor na sifrovaci viry

To fakt vypadá na hodně jednoduchou prevenci. Přesně tohle říkám už
dávno. Ale pak občas čtu o "bezpečnostních dírách" prohlížečů a
poštovních programů a mám z toho pocit, že se takhle může něco spustit
samo. Bylo by hezké, kdyby nemohlo. Ostatně když mi kolega chce poslat
exe soubor který napsal, musí to zkomprimovat pod heslem, jinak to z
mailu zmizí bez varování. Takže bych na ty bezpečnostní díry taky moc
nevěřil.
Anděl