Pozor na sifrovaci viry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 2 18:51:56 CET 2016

No a jak to pomuze? Vzdyt ty PCcka jsou stejne zapojena do jedny LANky...

Ja mam teda doma aspon udelanou navstevnickou wifinu, ale to, ze nasim
udernikum prijde particka kamosu parit hry a kdovico stahovat z toho me
jima hruza.

Mimochodem ty sifrovace predpokladam umi sifrovat i sitove disky..takze
nejake reci ze linux je proti tomu imunni jsou stejne nanic pokud mi
bezi linuxovej server s nasdilenyma diskama.

RV