Pozor na sifrovaci viry

Přátelé,

přemýšlel jsem, jaká je obrana, když ani antiviry to nezachytí. Pokud se
virus / mallware dostane do PC z nějaké závadné webové stránky, tak by
prevence mohl být browser spouštěný výhradně z virtuálního PC. Z
virtuálního PC by nebyl vůbec žádný přístup na lokální disky a pokud by se
něco stalo, zůstalo by to ve virtuálním PC.

Pro případ, že by bylo potřeba nějaká data stáhnout z netu, by mohla být na
to určená jedna složka na lokálním disku. Ta jediná by měla nastavená práva
pro zápis z virtuální mašiny.

Co myslíte, je to dobrý nápad?

P.K.