Servis notebook emachines e510

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Březen 2 07:54:50 CET 2016

Zdravím a chci se podělit o zkušenosti s opravou netebooku Acer
Emachines E 510 uvedeném i v předmětu zprávy.
Notebook se ke mně dostal v tristním stavu.
Vypadával displej, DVD mechanika četla jen CD a nikoliv i DVD, processor
neustále ukazoval 100% vytížení.
- U procesoru pomohla stopka wuacuser.dll Spojitost s svchost je zřejmá
- měl jsem tu mašinu, která už měla skončit ve sběrném dvoře. Prokopnutý
displej. Acer 3100.
- Byl ta ACER 3100 a z něho jsem použil větrák s mírnou úpravou,
neseděly šroubky a tak jsem použil obostrannou plepicí pásku s velkou
přídržností.
- Výměna mechaniky měla jen jediný problém a to, že neseděl zadní plech
a tak jsem ho vyměnil za původní ze staré mechaniky.
- invertor z Acer 3100 pasoval bez problémů do Acer Emachines E510 a na
první zapojení běží jako nový.
Třeba se to bude někomu hodit a proto jsem to sem napsal.
Hezký den všem.
Jindra polívka