OT: Maly frekv. menic pro motor 400W max

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Úterý Březen 1 05:44:10 CET 2016

Muzu doporucit ty menice LS. 4IC5.Kupujeme a provozujeme je uz asi 10 let na ruznych cerpadlech,ventilatorech, mame jich v provozu 24h kolem 60ks a zatim ani jedno umrti. Spolehlive znici menic zkrat v kabelu pri roztocenem motoru. To zatim neustal ani jeden.Odejde vystupni IGBT blok.