Podivne chovani dvou pinu LPC11U68JBD100

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 29 19:38:40 CEST 2016

Dobrý den všem,

procesor ze subj. mi nechce komunikovat s displejem a zároveň mu nejde ADC.

Při bádání nad displejem jsem objevil, že když je P1.3 nastaven jako vstup s
pull-up, je na něm i při odpojeném displeji cca 1 V. Sousední pin je VREFP,
je přes 330R zapojen na +3V a blokován 100n. Na něm je taky 1 V.

U všech P1.0-P1.17 je stejný IOCON a na všech kromě P1.3 je 2,97 V.

P1.3 a VREFP nejsou spojené (pípací měřák nepípá) a ohmmetr mezi nimi
ukazuje 6,7 M a podobné hodnoty ukazuje i vůči ostatním P1.x. V opačném
směru u všech >20M.

Díky,
PH