Pajeni hliniku bylo Re: Jakou svarecku CO2

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Pondělí Červen 27 15:20:18 CEST 2016

Dobry den,

jeste k vlaknu se svareckou - pokud tazatel chce spojovat jen mensi Al
profily a spokoji se s mensi pevnosti spoje, mozna muze byt alternativou
tvrde pajeni. Shodou okolnosti jsem pred par dny koupil tavidlo a pajku a
ted si s tim tady hraju. Po uvodnich prehmatech (malo tavidla, nizka
teplota, pak vysoka teplota s naslednou deformaci dilu...) je az
prekvapujici, jak to jde hezky. Kapilarne se hlinik roztece jak cin. Jen je
skoda, ze po zchladnuti ztrati lesk...

Pajku (FONTARGEN A 407 L) a tavidlo (FONTARGEN F 400 MD) jsem ohrival beznym
PB horakem.

Stanislav Svoboda