este jedna k tomu ATtiny

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 26 17:51:05 CEST 2016

Teda tak to je zajímavé překvápko:
Normálně bývá v DS od AVR, že výchozí přesnost je 3 %, ale u 2313 je 10 %...

Tak to bude horší. Potom je řešením dokalibrace, kdy se třeba na 2 piny programovacího konektoru udělá OSCCAL++ a OSCCAL—.
Na druhou stranu, je to tak i u 88PB, co jsem nedávno použil do asi 20 zařízení a všechny při testu komunikovaly. Takže u bastlu by se to dalo risknout.

PH

From: Miroslav Waldecker
Pri ATtiny treba slimaciu rýchlosť pri internom RC, je teplotne závislý a to dosť.. niektorý má aj teplotnú kompenzáciu, ale 2313 nie. fungovať bude všetko pekne na stole ale v environmentálnej bedni to už také ružové nieje....
Dňa 26. 6. 2016 16:24 používateľ "balu" <balu na k-net.fr> napísal:

  super, to si ma potesil. 5 jednocipov v jednom zariadeni, to bude krutoprisne huste :-))))