este jedna k tomu ATtiny

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 26 16:22:00 CEST 2016

Interní RC používám skoro vždy. Komunikaci při vývoji a kalibraci taky.
Pokud jsem nechal výchozí nastavení OSCCAL, vždy komunikoval s USB/232.

Pokud jsem to přetaktoval nastavením OCCAL na 255, s předpokladem f=15.6 MHz
fungovalo 98 % případů.

Na rychlosti nezáleží, stejné výsledky při 19,2k i 115,2k.

Není-li není další příčina potíží, únosný rozdíl frekvencí končí někde kolem
3 %.

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu

ked uz bastlim...

na doske by som rad vytvoril malu komunikacnu "siet". Master je
ATmega328 vo forme Arduino Nano (fuj!). Ten by mal pravidelne (kazdych
povedzme 100ms) poslat par bajtov do slave modulov, kde bude sediet
ATtiny2313A, tie mu par bajtami odpovedia. Odpovedat bude vzdy len ten,
ktory dostane poziadavku, takze sa da Rx zapojit vsetok paralelne.

Atraktivna kombinacia by bolo pouzit UART, kedze potrebujem len dva
draty. Otazka je ako (a ci vobec) bude fungovat komunikacia a baud
generator ked master ma svoj oscilator, ale slave by mal len interny
oscilator co je na cipe. Je to uplne blby napad?

Komunikacia je super pomala.