Jakou svarecku CO2

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 23 13:20:33 CEST 2016

Dne 23. června 2016 12:46 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> napsal(a):

> jen postrehy:
> ac proud je potreba pro hlinik pouze u TIG, cisteni a neupeceni elektrody.

no tak to bych si dovolil castecne nesouhlasit...ten AC tam neni jen kvuli
cisteni elektrody, ale i k cisteni svarovaneho povrchu - jiste pokud bude
kolega svarovat silne materialy tak se to nejak osmejka, ale na tenke
materialy je treba jednak AC a take pomerne slusne nastavitelne pulzovani
u silnych materialu se vetsinou z hlediska pevnosti prezije, ze je svar
napenenej rozpustenym vodikem (hlavne na zacatcich a koncich svaru)
ale ano svarovat s tim jde, ale neni to idealni

> u MIG je potreba na hlinik argon(cistej) + horak s teflonovym bovdenem a
> kladkama na hlinik.

prodavaji se i specialni plyny treba Aluline, ktere svarovani vyrazne
zlepsuji

> podavac nejlepe ctyrkladka, aby se AL nehrbil.
> spotrebak u MIG je plyn, drat, trysky + separacni sprej.
> asi dneska nejaky invertor, zas tak velky realny vyber neni :-).

ja leta uz nedam dopustit na
http://www.chobola.cz/svareci-stroje/mig-mag/jasic-mig-250-j04

mimochodem je to zrovna jeden z MIGu, ktery je moc chvalen na hlinik -
osobne jsem zatim nemel potrebu - protoze pouzivam hlavne klasickej mig na
cerne zelezo a pak tig na nerez

jinak mi v CB plni hasicak 6kg za 260Kc - da se s tim toho svarit docela
dost - jinak ten Jasic je dodavanej s predehrivanym redukcakem a mericem
prutoku s kulickou - ma to tu vyhodu, ze lze varit s beznym hasicakem se
stoupackou

hmmm koukam jak to podrazilo...ja ho kupoval za 16.000Kc