jednoduchy Indukcny snimac

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Červen 23 09:20:19 CEST 2016

zdravim,

v suvislosti s tym snimacom, nevie niekto o nejakom peknom a hlavne
jednoduchom (najlepsie s minimom analogu) zapojeni na snimanie
pritomnosti kovu? Staci tam vzdialenost do 1mm. Ako som pozeral na ten
vodomer, tak vrtulka je pod tensim plexi, asi aby sa lahsie senzorovalo.
Najlepsie by bolo, keby sli vtesnat dva snimace blizko seba, tak 5mm od
seba, koli snimaniu smeru. Na spotrebe mi nezalezi...

Vdaka

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.