STM32 bootloader

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červen 22 15:01:56 CEST 2016

Mám tu neoriginál Maple mini. Bootloader je v tom nahraný a pomocí
utility Zadig si mohu měnit různé režimy jak se bude USB v STM chovat
(zda jako sériový port nebo DFU atd.). Pomocí dfu-util asi nebude
problém nahrát program do SMT pokud bude USB v režimu DFU. Ale já bych
chtěl, aby bylo v režimu síriového portu, abych na něj přesměroval
printf a mohl přes něj zárověň i nahrávat program. A u toho nevím
jednak čím do SMT nalít program a pak jak předělat printf, aby
směroval výstup na ten emulovaný sériový port přes USB...