snímač na vodoměr

Čenda Bubeníček bubca na volny.cz
Úterý Červen 21 16:11:15 CEST 2016

Dobré odpoledne,
sháním snímač s nízkým příkonem na vodoměr. Ptal jsem se u eca-bv, pán
mi sliboval již před měsícem a pak ještě před týdnem, že mi pošle, co
vyrábí a za kolik a pořád nic. CHlubil se tím, že to vyrábí 25 let ale
hlavně, že ten snímač má cca 10uA spotřebu. Tak pátrám, jak to vyrobit,
neboť mi přijde příkon dost malý na to, aby se svítilo třeba ledkou na
vrtulku nebo kolečko vodoměru a spínal se fototranzistor. Taky jsem
viděl něco na principu výřivého pole, kde to tedy bylo již součástí
vodoměru a v podstatě tam byly 2 indukčnosti kolmo na sebe kolem
vrtulky. To dokonce bylo i s lcd a baterkou na 5 let. Chtěl bych něco
podobného - buď optiku nebo indukci, ale s mizivím příkonem. Máte prosím
někdo nápad ? Vodoměr vyměnit nemohu, instalovat druhý za fakturační
taky nemohu a pak už mám rozdvojení do dvou směrů a dávat 2 kusy se mi
taky nechce.
Pěkný den
Čenda