OT mailove domeny

Úterý Červen 21 08:07:18 CEST 2016

> To bola aj altavista. A dokonca bola daleko pred guglom, este si ju pamatam
> ako altavista.digital.com. A kde je jej koniec (spolu s DECom)?

Tady je celý příběh:
http://www.lupa.cz/clanky/proc-prohrala-altavista-souboj-s-googlem/

> Pytal som sa kvoli tomu, co som napisal, "clovek je zver stadoveho
> charakteru, a komu sa podari pritiahnut vodcu
> (vodcov) stada, vyhrava". Urcite to poznate - pre Vase okolie ste urcite aj
> Vy "ten clovek od pocitacov".

Když jsem měl centrum, doporučoval jsem centrum, ale to už je dávno,
nicméně táta třeba má od té doby furt mejl na centru.

BTW seznam t.č. okopíroval vzhled mejlu od gmailu:

http://www.lupa.cz/clanky/polemika-je-novy-freemail-seznamu-okopirovany-gmail/

Jednoduché rozhraní a ovládání je to, co táhne. Iphone taky všichni
okopírovali. (Možná to nebyl první dotykáč, ale první slavný a masově
rozšířený.)

Ještě jedna věc, když máte gmail, je výhodné, aby i známí měli gmail,
protože je tam vestavěný chat (nebo instant messenger) a další služby,
které se dají sdílet - tím myslím dokumenty, můžete si tam udělat
třeba tabulku jako v excelu, nasdílet ji a to i pro úpravy. Nebo třeba
kalendář. A pod google patří dneska i youtube, takže se tam nemusíte
extra přihlašovat, když už máte otevřený gmail.

Těch výhod mít gmail je celá řada.

P.K.