OT mailove domeny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 20 13:02:12 CEST 2016

Pokud si správně pamatuju, tak zrovna Volny se prodával za pekelně
předraženou
cenu nějakým Rakušákům v době internetové bubliny. A tehdy se nehrálo na
nějaký
reálný obchodní model, šlo jen o to mít co nejvíc "zákazníků" (i když z
nic nebyl
žádný reálný příjem).
Takže doufám, že když to tehdy prodali, tak do smlouvy dali
nevypověditelnost starých
smluv o mailboxech. Vzhledem k tomu, že reálné náklady s jejich vedením
jsou asi
mizivé, tak snad nebude nikdo vymýšlet nějaké kulišárny jak od toho
staré zákazníky
odradit, aby odešli sami.

PL