OT mailove domeny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 20 01:22:02 CEST 2016

Precital som si na volny.cz obchodne podmienky, a jasne sa v nich pise, ze
Vam mozu zasielat spam a mozu k dorucovanym mailom pripajat spamove footre
(to druhe pochybujem ze robia formou pripajania k mailu, ale skor formou
zobrazovania reklamy pre prehliadani mailu webovym rozhranim - ak take
maju).

Mozno je to paranoidne, ale pri vsetkom, co je zadarmo, ma predovsetkym
zaujima, co ma to bude stat.

wek