OT mailove domeny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 20 01:18:27 CEST 2016

>U nasich domacich je to predpokladam reklama, U googlu este drsnejsia
>reklama a handlovanie s osobnymi udajmi. Uz sme sa dostali kam si sa
>chcel dostat? ;-)

Nie.

Opluvanie je sice zabavne, ale ja skor hladam riesenia.

To, ze som si tento problem pre seba nejako vyriesil, neznamena, ze ho
nebudem potrebovat riesit v buducnosti, naviac ho potrebujem riesit aj pre
inych v okoli. Nepovedal som, ze gugl nie je riesenie - nepaci sa mi, ale
kazde riesenie je kompromis. Mimochodom, plateny mail neznamena
automaticky ze je bezproblemovy - rovnako sa ho tyka potencialna
nestabilita providera, a rovnako moze provider urobit technicke zmeny
ktore mozu znamenat pre konkretneho uzivatela zasadny problem (napr.
roztrhnute vlakna, toto sa urcite nijaky provider nepretrne riesit za pol
eura mesacne).

Ale som rad, ze si vypichol ten rozdiel medzi "domacimi" freemailami a
guglom. Ten zadarmo gugl je proste drahsi.

Dakujem vsetkym za komentare. Aj ked mnohe fakty su mi zname, je dobre ich
pocut zhrnute a z ineho pohladu.

wek

PS.
Otazku
> Ak by to nebolo freemailove, ako to je s mailovou schrankou po
> ukonceni zmluvy s mojim ISP?
som nepochopil - ak to nie je freemail, tak to nie je viazane na ISP, nie?
T.j. tu mailovu schranku u telekomu za pol eura mesacne si mozes
kedykolvek zriadit bez ohladu na to kto je ISP, alebo sa mylim?