OT mailove domeny

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Červen 19 23:24:46 CEST 2016

v texte:

Dňa 19. júna 2016, 23:17, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> b.) za mojich mladych cias kazdy ISP dodaval zadarmo mailbox na svojej
> domene a mam pocit ze to bola nejaka podmienka od regulatora, kedze tam
> nevidim majoritnych .sk ISP takze bud takato sluzba vymrela alebo ju ISP
> ponukaju tak potichu ze o tom nikto nevie

V tomto svete este stale existuju ludia, ktori nemaju svoju domenu,
ver alebo nie.

> c.) ktovie na akom obchodnom modeli prezivaju tie
> post.sk/centrum.sk/zoznam.sk (zrejme freemaily)

Sila zvyku uzivatelov.
Zoznam bol gmail mojej mladosti, ale potom zacali byt zahlteni spamom,
15MB miesta na maily tiez nebolo bohvieko uzasne cislo a mali dost
casto vypadky sluzieb (take ze tri dni alebo tyzden). tak som sa
presunul na gmail, lebo ti nemali tieto nevyhody.

> Zavery su to dufam hodne slovu statistika.

A kde su tie zavery?

> wek

j.