maly procesor s 2xADC a 2xDAC

Neděle Červen 19 22:18:40 CEST 2016

S rozlišením DAC přes PWM začne být problém, pokud to má mít nízkou
spotřebu - typicky napájení z baterek. Těch 16 bit chce náležitě rychlý
oscilátor. Silabs C8051F860GS umí taky PWM 9, 10 a 11 bit. DAC je psaný
jako 12 bit, ale ve 12 bit režimu se spouští 4x DAC 10 bit a mám dojem
že tomu nějak posouvají referenci. Výhoda je, že je snadno pájitelný -
pouzdro SO16.  Používám ho na deskách se 70um mědí, kam bych nějaké pidi
pouzdro nedal. Ale pokud jde o rozměry, je taky v pouzdru 3x3 mm. A je
levný :-)

Anděl