maly procesor s 2xADC a 2xDAC

balu balu na k-net.fr
Neděle Červen 19 17:21:51 CEST 2016

Prelistoval som par datasheetov a vsade su na cipoch 8 a 16 bitove pwm.
Keby som procesor napajal z maleho 5V stabilizatora len pre ten procesor, mohlo by to byt pouzitelne a dost stabilne ako povedzme 10-12 bit dac? Ako som spominal rychlost nie je kriticka.
Sa ospravedlnujem za blbe otazky, ale s podobnymi "low cost" rieseniami nemam vobec skusenosti.
b.