maly procesor s 2xADC a 2xDAC

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Červen 19 17:04:08 CEST 2016

Nazdar,

DAC prevodniky na cipe byvaju obvykle len u relativne drahsich obvodov. S
ATtiny je to take... rozne. Ja by som Ti odporucal
http://sk.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f070f6p6/mcu-32bit-cortex-m0-48mhz-tssop/dp/2488284
a k nemu ako spominal Jaromir, externy dvojkanalovy DAC.
Na zaciatok toto
http://sk.farnell.com/stmicroelectronics/nucleo-f070rb/stm32-onboard-st-link-v2-1-dev/dp/2467272
, kde si mozes vsetko odladit. Je tam debugger aj programator.
Okrem toho je tu plno ludi co s stm32 robia...

Slavo T.