maly procesor s 2xADC a 2xDAC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 19 16:46:26 CEST 2016

ADC i DAC 12b mají některé ATXmega a některé mají i 2 MS/s. Ale nevím, zda
se to týká i nějakých menších.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaromir Sukuba
Musia to byt dva separatne ADC alebo dva kanaly MUX-u jedneho ADC? Aky
rychly ma byt ten ADC/DAC?

S DAC-mi je to v malych MCU biedne. Moj tip je ze skoncis na
lubovolnom MCU ktore ti je aspon nejako srdcu blizky a na nom
nalepenom DAC, namatkou MCP4822, ale nechajme ako sa to vyvinie.

Dňa 19. júna 2016, 15:48, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: