UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červen 18 23:21:37 CEST 2016

Teď jsem je spočítal. Počet 17:-) tak se varianty smrskly na 12 vs 230.

Vidím to na 230, předřadný C, náběhový R, usměrňovač a velký elyt.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Saturday, June 18, 2016 11:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

S napětím čekám, pro jaké napájení se rozhodnete.

Já jsem taky zvažoval 230V, ale protože jsem měkota, tak jsem tam chtěl
dát ještě předřadný odpor (na něm srazit nějakých 20-40V) a udělat tam
vysokonapěťový stabilizátor napětí se zenerkou a tranzistorem (a na něm
zase sundat nějakých 10-20V).
Pak jsem to ale zavrhnul a zbaběle použil 48V, tedy zdroj určený pro PoE.

Pokud tam nadrzo pustíte jen usměrněných 230V a bude to fungovat bezva
(nakonec proč by nemělo, že), tak se asi budu opičit po Vás a další osvitku
(na kterou už mám UV LED pásky v šuplíku ) udělám taky tak.

PL