UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 18 23:07:14 CEST 2016

Ještě dodatek: já jsem tu první osvitku dělal s holýma LEDkama, takže tam
nějaký stabilizující prvek musel být. Pokud se použijou ty nastříhané pásky,
které už mají předřadné odpory k LEDkám na sobě, tak by to mělo přímo
z těch usměrněných 230V být bezproblémové.

PL