UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Červen 18 11:55:23 CEST 2016

Keďže najoptimálnejšie rozloženie s rovnomerným pokrytím je včelí plást,
na rovnostranné trojuholníky sa treba vykašlať.
https://en.wikipedia.org/wiki/Circle_packing#Packings_in_the_plane

Už sme sa o tu tom bavili:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2016-February/486617.html

Takze ak je vzdialenost LED na pasiku 12,5mm (ak dobre chapem tie 3LED
na 25mm), tak pásiky (ich stred) by mali byť od seba vzdialení buď
10,8mm alebo 14,4mm

-m-