Atmega128 bootloader

Petr T p.tr na atlas.cz
Pátek Červen 17 21:18:18 CEST 2016

Můžete prosím napsat jaký tam máte krystal a jakou jste použil
přenosovou rychlost?

Stále hledám, kde mám problém...
Když tam nahraji svůj kód, tak mi deska komunikuje přes USB (UART1) i s
připojenými moduly na RS485 (UART0) - bez chyb, takže v tom chybu nevidím.
Na RX i TX mám pověšené LED a vidím, že směrem k CPU data jdou, ale
bootloader neodpoví...
S bootloaderem dělám poprvé a docela s tím bojuji ;)

Díky
PeTr