OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 22:23:09 CEST 2016

Tipuju, že v tom bude tohle:
http://www.nxp.com/documents/short_data_sheet/TEF665X_SDS.pdf
nebo něco podobného.
Mám malý "tranzistorák"  SWED , má to  MW,KV a VKV , a celé rádio je jeden
jediný čip ( včetně NF-PA) Hodinkový šutr u toho + nějaká R a C bižuterie.
Citlivost to má opravdu neuveřitelnou, taktéž jsem to vozil v autě a
lokální FM vysílač na 92,9 už v autě na originálním Škoda autorádiu šumí až
nehraje a to kapesní rádio hraje se zasunutou prutovkou.
A chová se to tak, jak píšete, s rozdílem, že perfektní přednes prakticky
okamžitě přejde na hranici citlivosti  nejen v šum ale i  praskot.
FM tunnery na DSP bázi jsou vestavěné i v mnoha VKV "ručkách" (
radiostanicích ) čínské produkce. ( Woxung, Bayfon nebo jak se to všecko
jmenuje )
Taky to je poměrně citlivé, na příjem to používá ktátký pendrek - origoš
anténu radiostanice.

Bez
virů. www.avast.com
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>