Re: porovnani/rozdil spinanych zdroju mean well lrs-75-24 / rs-75-24 ?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 15 21:18:49 CEST 2016

Jenom takové info, ale je to tak minimálně 5-7 let dozadu,
testovali jsme meanwell kolem 5V/15-20A teď přesně,

nevím a testovací podmínky, byly tvrdý zkrat zapojený nepřetržitě,

a pak v podstatě maximální zátěž, chtěli jsme náhradu za

dražší TDK Lambda, ani jeden ze čtyř vzorků, to nepřežil déle

jak dva dny, TDK tohle bylo šumák.... a že se jich použilo, on

měl i dobré parametry při vysokých teplotách sice šel výkon dolů,

ale neumřel, byl to velmi dobrý zdroj až na tu cenu :-)

Zdeněk Aster