porovnani/rozdil spinanych zdroju mean well lrs-75-24 / rs-75-24 ?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 15 21:13:35 CEST 2016

LRS maju mensiu pokojovu spotrebu.
http://www.tme.eu/cz/Document/0d758c9209b681712fd79355a0f8d2d8/Mean%20Well%20FULL.pdf
Niektore modely maju o chlp vyssi ripple, ale lepsiu regulaciu oproti
RS. Mensi leakage current, a dokonca vacsii MTBF nez RS. Papierovo v
tom nevidim zadrhel, skusenosti s nimi este valne nemam, doteraz som
pouzival RS zdroje.