Raspberry-NTP se nechce chytit

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Červen 15 17:34:25 CEST 2016

čas nastavím manuálně třeba o minutu později než je reál a NTP to stejně nesrovná. Funguje mi jen ntpdate. Ale asi NTP odinstaluji a svojí aplikací budu při zapnutí a během provozu číst čas manuálně.

MZ
  ----- Original Message -----
  From: Dodo Racek
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, June 15, 2016 3:29 PM
  Subject: RE: Raspberry-NTP se nechce chytit

  Ak je rozduel casov vacsi ako 15 min, tak sa ntpd nechyti. Preto sa pred startom ntpd robi ntpdate na server a ten urobi aj skokovu zmenu. Ntpd potom dotahuje fazovo.

  Dňa 15. 6. 2016 14:43 používateľ "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz> napísal:

    Není tam tak náhodou to zvěrstvo systemd? Pokud jo, tak nejspíš po změně
    konfigurace nemusí správně fungovat /etc/init.d/ntpd restart, ale je třeba
    použít systemctl reload ntp.service nebo tak něco.
    Případně se zbavit systemd a žít šťastně. Pro Debian existuje pěkný návod:
    http://without-systemd.org/wiki/index.php/How_to_remove_systemd_from_a_Debia
    n_jessie/sid_installation