Re: [OT] [Pátek] Petice proti smraďochům na Priglu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 13 15:05:57 CEST 2016

Dovolim si  se vsim souhlasit, z na ty smradlavy motoraky...dnesni lodni
moderni dvoutakty ( napr. Evinrude E-tec G2) maji velmi nizke emise...
mnohem mensi, nez nejmodernejsi 4- takty..        Ale souhlas ze elektrika
je proste tissi a pro tohle misto bezkonkurencni. Na Bodamskych jezerech
ale treba jezdi LPG motory... i kdyz ticha alternativa k elektrice to stale
neni.