OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Červen 12 20:11:48 CEST 2016

V metru podle me tlacitka opodstatneni nema. Jedine snad jestli tim
nesnizuji opotrebeni a eventuelne spotrebu. To by mohlo byt zajimave, pokud
by byla nejaka statistika.
V tramvaji v zime jsem rad, kdyz se dvere otevrou jen tam kde nekdo
potrebuje pouzit dvere :) Ale je pravda ze uz dlouho poradna zima nebyla.
Jinak v tramvaji tlacitko zacalo mit vyznam s nastupem zastavek na znameni.
Kdyz nikdo nezmackne, tak tram nekdy jen pribrzdi a nezastavi.
PK