OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červen 11 15:15:35 CEST 2016

On Sat, 11 Jun 2016, Zdeněk wrote:

> Ale ČD si s tím poradily a "aktuální polohu vlaku" zobrazují podle
> plánovaných časů v jízdním řádu. Aby to nevypadalo nápadně, tak generuje na
> jednotlivých stanicích nějaké náhodné zpoždění +/- 1..2 min. Takže služba na

To mi pripomina MHD v CB . Na zastavkach jsou casy kdy prijede autobus.
Je to tak tri roky zpet o jarnich prazdnich - autobusy jezdily podle
prazdninoveho jizdniho radu ale info panely zobrazovaly prijezdy podle
normalniho jizdniho radu. Takze tam prijizdely virtualni autobusy
a v poradku a bez zpozdeni zase odjizdely, vse bezelo jako na dratku.
Tedy krome toho ze ty skutecne autobusy jezdily jinak.

Proste clovek co to mel na starosti odjel na dovcu a zapomnel to prepnout
na "prazdninovou simulaci" .