[OT] Utajena havarie letadla?

Sobota Červen 11 11:36:07 CEST 2016

To letadlo údajně viděli na dvou radarech, snad nějakou polohu odeslalo
automaticky na satelit, o čemž novináři taky nejdřív nevěděli. Navíc
mají už možná 14 dní signál z černé skříňky, podle něj by měli dokázat
skříňku zaměřit.
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/francouzska-lod-zachytila-signaly-z-cerne-skrinky-zriceneho/r~c5d7a29c27e611e6a4100025900fea04/