C makro v makru

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pátek Červen 10 19:53:21 CEST 2016

To udela (pomoci ##) to makro PPSOutput()
Pridava na zacatek "OUT_PIN_"

Nenapada mi co by tam melo chybet. Pokud misto Can1_TxPin_PPS
napisi rovnou PPS_RP101, vse se prelozi ok.
(makro PPSOutput pak vytvori spravne OUT_PIN_PPS_RP101

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 10. června 2016 16:48
Předmět: Re: C makro v makru

Podle toho co popisujete je to buď chyba v kompilátoru, někde chybí
#include, nebo něco jiného :-)

Mimochodem, kde se vzal objekt OUT_PIN_Can1_TxPin_PPS? Je v dotazu jen
jednou, při výpisu chyby. Je možné, že kontrolujete
nesprávné makro?

Podívejte se do výpisu preprocesoru, jak se vám rozvíjí makra a která makra
jsou definována.