FFC konektory pro reflow

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 10 18:55:40 CEST 2016

Tak ta stanice je šílená:
Xeltek 704

Když se nastaví 150 °C, proud vzduchu má uprostřed 220-240.
Místo 250 je 320-360 (rozdíl je pár mm od sebe).

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jiří Nesvačil
Ono nektere konektory se daji do reflow jen jednou, aspon tak uvadi vyrobce.
A samozrejme zalezi i na delce casu, to se take borti vic plasty Pokud je
napriklad na desce velka civka, tak to chce vice casu a je to.. Asi nejlepe
to pajet na desce aspon
tak to uvadel nekde sparkfun myslim v nejake testu. Jen nepajiva maska
ztratila trosku odstitn. Hledal jsem zda na tom jsou zalozene nejake profi
panve, ale moc nenasel.

Jirka