OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 10 17:34:14 CEST 2016

:-)
To by asi mohlo být ono.

Ale u těch žen bude příčina jiná, mimopražských žen nebude o tolik více, než
mimopražských mužů:-)

Jednou vedle mě seděla nějaká paní s dítětem, které hrozně chtělo zmáčknout
tlačítko. Dítě důrazně instruovala, že musí počkat, až se metro zataví a pak
teprve mačkat. A nakonec, že radši až ona řekne. Nevím, co si o ní pak to
dítě myslelo, když volala "už můžeš!", zatímco se dveře již samy otvíraly:-)

Jinak to samozřejmě není nic proti ničemu, tedy pokud zrovna přede mnou
nestojí tlustá bába, co čeká, aby mohla zmáčknout po zastavení, zatímco mě
pak kvůli ní tomu ujede autobus.

Když naopak za mnou stojí hezká, mladá slečna, která musí vedle mě procpat
ruku, aby mohla zbytečně zmáčknout tlačítko, tak nic nenamítám:-)

PH