AKU 2,4 Ah

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 10 17:17:47 CEST 2016

Zdravím a dovolím si do nového vlákna.
Pokud mi vypadnou nejaká nabodenícka tak se omlouvám, písu z ruského PC.

Nejak mi to nedalo:

GP                                      1700          26g
ENELOPE                          1900          26g
INSTANT                          2100          28g
AIT (100% cína)                 2100          29g
HAMA                               2200          29g
ENERGIZER                      2500          29g
GP                                      2500          30g

Snad se to moc nerozhodí. Mám nekde i dve sady od Lidlu, ale jsem na tom
podobne jako pan Zahradník, kterého tímto zdravím a dekuji mu za videa,
které posílá. Smekám pred ním co vse zvládá.
Nemám nafukovací garáz :-)
Mám malou pracovnu doma, velkou v prízemí, jeden sklad a dva sklepy. Jeden
muj a druhý pronajmutý.
Ale uz si více ci méne ve svém veku hraji. Servis PC jiz jen pro známé a
elektronika jen jako zábava.
Dnes uz se venuji spíse cestování. Mimo CR, ale objevil jsem i cestování po
CR a mohu ríct, ze je to bomba.
Je spousta hotelu s bezénem, virivkou.
Já vím, ze jsem ted ujel od tématu ale naposledy hotel Astra, Srby 184, moc
velká spokojenost, predtím na Melnicku Amálka.
A mohl bych psát o dalsích.
Tak se omlouvám a pokud je tu nekdo touzící po cestování, tak se rád podelím
o info.
Jindra Polívka