OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 10 17:13:40 CEST 2016

U žen nevím. Ale nemůže to být u týpků v maskáčích tím, že nejsou z
Prahy a tak neví,
kdy je to potřeba mačkat?
Já nejsem pražák, metrem jedu 0-2x za rok. Taky nevím kdy je to potřeba
mačkat.
Je to hodně špatně, že to nevím? Mám to se sebou nějak řešit?

PL