Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Čtvrtek Červen 9 21:41:58 CEST 2016

Je to zřejmě systémový postup, zákazník si stěžuje, že má vadné zboží, tak
mu pošlou kurýra, aby si ho vyzvedli a vyřídili reklamaci přesně toho
zboží, které má zákazník v ruce.

Taky asi nemají prostředky, aby dělali diagnostiku baterek (nebo obecně
jakéhokoliv zboží), nejspíš to pošlou svému dodavateli a ten si svoje zboží
otestuje sám.

P.K.