vyhrievaci vodic k trubke/hadici

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Červen 9 18:27:41 CEST 2016

Samotna cisticka bude od firmy, len to vsetko okolo si musime vyriesit.
Hlavne mame kanalizaciu az pod pivnicou a cisticka ma "vstup" vacsinou
tak od 120cm od dna. Takze ju nemozeme zapustit 4m hlboko a vymyslame
zberne nadoby na vstup aj vystup, vystup trocha prihriat a dostat do
nadoby na dazdovu vodu. Ta bude musiet byt tiez trocha zohrievana, kedze
to bude na celorocnu prevadzku... Ale samotne cisticky podla popisov
zvladaju aj 3 mesacny vypadok. Niektore sa vedia hodit do sleep rezimu,
niektore musia ist stale naplno... Myslel som povodne, ze zas budeme v
niecom za exotov, ale je to zrejme velky biznis a firiem je tiez dost, o
typoch cisticiek nehovoriac...

Jaro