Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 16:35:25 CEST 2016

Celé se to táhne, dneska volal nějaký člověk, že by ty články chtěli. Tak
jim říkám, že v LIDLU je jich plnej košík , a že jsem jich pár namátkově
převážil a všechny jsou šmejdy okolo 95-100 gramů ( i s blistrem) a že si
je mohou vzít tam.
To prý ne, chtějí ty moje. Poslali štítek pro přepravní službu a mám
zabalit a poslat.
Uvidíme co se dál bude dít.
JaKub