Re: Převodník ethernet RS232

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 07:53:27 CEST 2016

Ja vim ze todle asi slyset nechcete, ale mate teoreticky 4 moznosti pokud
se stim nechcete smirit
1. Pockat az jim skonci svatek a doufat ze to vyresi(to stim svatkem je
standartni vymluva,maji tam furt nejaky mne naposled licili ze maji novy
rok a to se nedela cca tyden)
2. Vymenit to za neco jineho
3.Domontovat tam nejaky inteligentni router ktery to bude filtrovat a
zpomalovat. Nebo vyuzit panelu Veintek a pristupovat pres cloud a
EasyAccess vyrobce na PLC(sice byste to prodrazil jako celek ale ma to i
sve vyhody v lokalnim ukladani dat trendech atd). Predpokladam ze tudy ale
asi cesta pro Vas nevede.
4. Pokud chapu dobre Vas problem, ze PLC odesila nejake data jednou za
nejaky cas(tz slave zasila data masteru bez pozadavku chapu to spravne?),
tak obratte komunikaci. At si PC data zada o data sama tam predpokladam
komunikace nespadne. To musi mit osetrenu dobre.