Převodník ethernet RS232

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 9 06:35:41 CEST 2016

Před pár dny jsem tu kolegy trápil s žádostí o pomoc s kontrolou přenosu
po internetu z PLC ELC-12-DC-DA-R-N, kdy se mi někdy nechtěl připojovat
k serveru. Důvod byl, že na server vůbec neprošel frame [SYN]. Lokálně
to ovšem fungovalo. V PLC je blbě implementovaný TCP/IP stack. PLC
většinu frame posílá dvakrát a můj názor je, že dvakrát těsně za sebou
poslaný [SYN] vadí routerům, možná ho považují za pokus o útok. Já
nevím. Včera dopoledne jsem měl cca 4 hodinový rozhovor s Číňanem, ale
zatím nebyl schopný vadu opravit.

Objevil jsem ale https://pandatron.cz/?4060&prevodnik_ethernet_rs232_
Máte s ním někdo zkušenost?

--