[OT] internetove bankovnictvi vs. certifikat

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červen 8 22:48:41 CEST 2016

Byla popsana varianta i Blackberry a Symbian. Samozrejme dnes jsou
nejcastejsi bankovni trojany pro Android, kvuli rozsireni, nema smysl
'napinat sily' pro par 'zbloudilych dusi' ;-)))

J.