vyhrievaci vodic k trubke/hadici

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Červen 8 22:31:36 CEST 2016

Ja som prave hladal taky bez regulacie, lebo modul to bude ovladat (asi
PWM) podla teploty z dvoch miest, co je na 8-10m az-az. Ale tabulky v
eshopoch ktore ponukaju viac ako jeden druh kabla ma utvrdili v mojich
zbeznych vypoctoch, ze 10W/m je dobre cislo a proste to pojde o nieco
hlbsie do zeme, aby som mal istotu, ked udru arkticke zimy :)

Dakujem vsetkym za nasmerovanie, Jaro