[OT] internetove bankovnictvi vs. certifikat

Středa Červen 8 21:33:08 CEST 2016

Přátelé,

přítulkyně má takový problém, do internet bankingu (u KB) se přihlašuje
přes certifikát, ale najednou jí to přestalo fungovat (certifikát je
neplatný? nevím, nerozumím tomu). Půjde si do banky pro novej a ptala se,
jestli by to nešlo bez něj a prej nešlo.

Já jsem nikdy žádný certifikát neměl, ani u ČS (kterou už nemám), ani u
Equa ani u Airbank. Přihlásim se přes jméno a heslo odkudkoliv a platební
transakce se ověřují kódem do SMS.

A tak se ptám: k čemu je ten certifikát, má to nějaké výhody oproti
bankingu bez certifikátu?

Pavel Kadečka.

Bez
virů. www.avast.com