vyhrievaci vodic k trubke/hadici

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Červen 8 18:09:20 CEST 2016

K těm kabelům – před pár lety jsem hledal něco do okapů a našel jsem kabely které jsou samoregulační, takže tam kde je to teplé, tak topí méně a opačně. Docela se mi to líbilo a vycházelo to i energeticky lépe. Nakonec na to nedošlo, zimy tak nějak nejsou.

Ale zahrabat to hlouběji je vždycky lepší.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of René Damek
Sent: Wednesday, June 08, 2016 4:32 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vyhrievaci vodic k trubke/hadici

Do práce jsem kdysi kupoval kabely od f. v-system a zatím slouží. Ikdyž poslední zimy je moc neprověřili. Někde v katalogu mají i tabulku pro výběr potřebného výkonu podle více parametrů.

RD

No ja mam v plane, ze to zacne vyhrievat hned ako teplota klesne pod
nejakych 3-5 stupnov a bude to tak udrzovat nonstop. Takze by nemal byt
potrebny taky vykon. Samozrejme, to zalezi od tej izolacie... Dakujem za
linky, uz mam asi aj vybrate, 120W do ohrievacieho kabla uz je lepsie a
priblizne splna aj moju uvodnu predstavu...

Jaro