vyhrievaci vodic k trubke/hadici

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Červen 8 13:21:36 CEST 2016

Ja som pocital energiu na rozmrazenie vody v potrubi(zmena skupenstva)
plus ohrev o 5 stupnov pre 20mm PPR trubku mi vyslo 16Wh na meter dlzky.
Vypocet neuvazoval straty, tak sa buchnite po bruchu v zavislosti od
kvality izolacie.

Riesil som situaciu, ak zabudnem pred zimou vypustit zahradny ventil,
tak to treba rozmrazit a vypustit...

Dňa 8.6.2016 o 13:08 Jaroslav Rybárik napísal(a):